Zalora 5th Birthday 24 Mar 2017

Review Tonton Boboiboy The Movie Live Di Cinema

Tonton Boboiboy The Movie Live Di Cinema 3 Mac 2016 Full Movie Download DVDrip


Review Boboiboy The Movie 2016


TERBAIKKKKKKK!!! Memang terbaik filem BoBoiBoy The Movie ni!! Dari plot permulaan cerita sehinggalah akhirnya, sangat memuaskan hati aku. Rasa macam nak tengok sekali lagi filem animasi Boboiboy The Movie ni.

Boboiboy The Movie buatkan satu pawagam bergema dengan gelak tawa penonton, termasuk aku..hahaha..Serius memang kelakar!

RAJA LAWAK DALAM ANIMASI NI MESTI LA PAPA ZOLAAAA !! AHAHAHa Tak habis habis dengan SELFIE dia!

Filem animasi dari Boboiboy ni penuh dengan aksi, lawak, suspen dan juga pengajaran. Kesan khas, grafik, audio boleh dikategorikan tahap "International"!! Boleh lawan DISNEY ANIMATION gua cakap lu!

Yang aku tak boleh lupa babak sedih. Rasa macam nak menangis je bila tengok babak tu, tapi aku tahan jelah. Laki mana boleh menagis weh! ahhaha

.Takkan nak tengok sambil menangis?? Hehehe.. 

Siapa yang tak tengok lagi tu, boleh lah pergilah tengok. Gerenti korang suka punya lah! Aku bagi 10 bintang penuh untuk filem animasi boboiboy ni.yang sangat sangat "awesome" ni!!

Terbaik!! Terima kasih Animonsta!


Nak jumpa maskot BoBoiBoy dan kawan-kawan, serta pengalih suara untuk BoBoiBoy The Movie?
Datang ke GSC pada tarikh-tarikh ini untuk mendapat peluang meraikan tayangan BoBoiBoy The Movie bersama kami! grin emoticon ‪#‎boboiboy‬‪ #‎boboiboymovie‬


Tengok, budak budak ni pun seronok sangat tengok filem animasi Boboiboy dorang. Meriah tul pawagam!

Sinopsis Boboiboy The Movie 2016 Full Download DVDrip 


Sekumpulan alien pemburu harta bernama Tengkotak telah sampai di Bumi dan menculik Ochobot untuk menggunakan beliau untuk mengesan Sfera Kuasa yang berkuasa dan purba yang bersembunyi di Bumi. BoBoiBoy dan kawan-kawannya sekarang mesti mengejar masa untuk selamatkan Ochobot dan mencari rahsia di sebalik Sfera Kuasa. Perjalanan mereka akan membawa mereka ke pengembaraan yang penuh dengan aksi, komedi dan tempat yang cantik.

Suara Latar Watak Boboiboy The Movie 2016
  • BoBoiBoy (Nur Fathiah Diaz)
  • Yaya (Nur Sarah Alisya)
  • Ying (Yap Ee Jean)
  • Gopal (Dzubir Mohamed Zakaria)
  • Fang (Wong Wai Kay)
  • Ochobot (Mohd Fathi Diaz)
  • Klamkabot
  • Bora Ra (Azman Zulkiply)
  • Gaga Naz (Mohd Hafiz Ashraf)
  • Yoyo Oo (Anas Abdul Aziz)
  • Kiki Ta
  • Cici Ko
  • Pakcik Burger (Anas Abdul Aziz)
  • Papa Zola (Nizam Razak)
  • Tok Aba (Anas Abdul Aziz)
  • Adu Du (Anas Abdul Aziz)
  • Probe (Anas Abdul Aziz)







Pautan Luar

0 comment... add one now