Zalora 5th Birthday 24 Mar 2017

Penghawa Dingin Murah Atasi Cuaca Panas Malaysia


Penghawa Dingin Murah Atasi Cuasa Panas Malaysia


Cuaca panas sejak akhir-akhir ini menyebabkan ramai di antara korang menjadi tidak selesa. Tidur malam terganggu, kerja petang terlalu panas, waktu rehat pula rumah terlalu bahang. 

Cara atasi masalah panas dengan menggunakan penghawa dingin adalah jawapan yang terbaik dengan tawaran harga murah dapat mengurangkan panas bahang dan hidup menjadi selesa.

Ada banyak jenama terbaik yang ada di pasaran Malaysia seperti jenama popular penghawa dingin Daikin, penghawa dingin panasonic, sharp, ascon dan lain-lain lagi penghawa dingin terbaik di Malaysia. Harga murah dapat meringankan beban korang, suhu panas di rumah pun boleh di atasi.

Negeri Kedah di Alor Setar dan Chuping Perlis merupakan daerah yang mencatat suhu paling tinggi sehingga 39 darjah celsius. Terlampau panas menyebabkan fenomena El-Nino dengan fenomena gelombang haba dan cuaca menjadi panas terik. 

Senarai Tempat Panas Terkini Di Malaysia (19 Mac 2016)



Penghawa Dingin Murah Atasi Cuaca Panas Malaysia

Banyak juga la di facebook, orang ramai tengah mencari penghawa dingin yang murah. Ada juga suka memilih jenama terkenal. Cuma yang menjadi masalah adalah produk itu terlalu besar dan tidak boleh bawa ke mana-mana.

Penghawa dingin yang murah mempunyai keistimewaan mudah alih. Itu adalah salah satu sebab kerana ia boleh bawa kemana-mana saja. Ringan dan senang bawa. 

Baca : Penghawa Dingin Murah Mudah Alih

Musim panas sekarang ni banyak juga la orang pergi ke kedai peralatan elektrik untuk mencari penghawa dingin dengan harga promosi yang murah. 

Kalau aku, senang je nak cari. Aku suka survey harga dekat Lazada Malaysia dulu lepas tu banding pula dengan harga dekat kedai.

Kalau harga kedai mahal sangat, aku boleh beli dekat Lazada sebab sana boleh dapat harga diskaun dengan jualan murah serta kupon terpilih.

Penghawa Dingin Yang Murah Dengan Kualiti Terbaik




Bagi aku Penghawa Dingin yang Murah adalah dengan harga berpatutan. Jadi aku cadang pilih jenama Honeywell Protable Air Conditioner MN10CES sebab ianya adalah AIR COND PROTABLE. 

BUKAN AIR COOLER portable ok. Kalau Air Cooler Portable kena tambah air, kena bubuh ais batu untuk bagi sejuk.

Kalau Jenama Honeywell Protable Air Conditioner MN10CES ni adalah pilihan terbaik untuk dibeli.

Harga RM1588 adalah harga paling murah di Lazada. 

Kalau di luar, harga di kedai biasa lebih kurang RM1888 ke atas. Biasalah kedai, jual mesti mahal nak untung kan?



0 comment... add one now