Zalora 5th Birthday 24 Mar 2017

Filem Angin Cinta Di Astro First

Angin Cinta Astro First

Angin Cinta Astro First


Angin Cinta merupakan adaptasi dari novel karya Aliesha Kirana ke telefilem dengan bergenrekan drama romantik terbaru terbitan syarikat Mermaid Studio Sdn Bhd yang bakal ditayangkan di Astro First tidak lama lagi. Pelakon utama dilakonkan oleh Zizan bersama gandingan dengan bersama Ummi Nazeera dalam telefilem Angin Cinta di Astro First. Pengarah untuk telefilem ini diterajui oleh Directed Ghaz Abu Bakar

Pelakon Angin Cinta Filem Di Astro First

Zizan Razak, Ummi Nazeera, Shahrul Nizam, Zarina Zainuddin

OST Lagu Tema Angin Cinta Di Astro First




Pelakon Angin Cinta Astro First

Pelakon Angin Cinta Astro First

Sinopsis Novel Angin Cinta Untuk Filem Astro First


Khairi Kamarudin Osman atau mesra dipanggil KK punya segala-galanya yang orang lain impikan dalam dunia ini. Pangkat, harta, wang ringgit juga segala kemewahan dunia tetapi hanya satu kekurangan bagi dirinya iaitu cinta.Dan orang cakap, kerana cinta kita sanggup buat apa saja. Lautan api sanggup diredahi, gunung tinggi sanggup didaki, bintang di angkasa sanggup dipetik buat permaidani. Fuhhh! Kalau bercakap memang semua nak indah, tapi realitinya? KK bukan bodoh nak buat semua itu, dia sedar kemampuan dirinya.

Tetapi demi seorang Irika, KK sanggup melakukan apa saja yang terdaya.Kehadiran IRIKA seolah memberi satu nafas baru dalam hidup KK yang sepi tanpa sebuah cinta selama ini. Saat cinta itu dia perolehi dan hampir saja ke jinjang pelamin, ada satu permintaan yang Irika pinta, membuatkan KK rasa serba salah. Irika pula tidak pernah mengimpikan apa-apa sepanjang hidupnya, kecuali satu perkara.

Bersatu dengan abahnya semula setelah mereka lama terpisah. Dan sebaik saja menerima lamaran KK, perkara pertama yang Irika mahu ialah melangsungkan majlis mereka di rumah abahnya. Namun perkara itu tidak semudah dan seindah yang dia sangka. “Awak, rumah abah awak tu dekat pulau! Saya ulang sekali lagi, pulau! Awak dengar tak? Pulau okey! Apa nama dia tadi? Oh… Pulau Tuba, kan? Nama pulau tu pun dah buat saya rasa macam kena racun tuba.” – KK

Namun, setelah menempuh pelbagai halangan untuk mencuri hati gadis itu, KK masih ada halangan besar yang dia perlu atasi! Kenapa dalam banyak-banyak halangan, halangan ini yang paling sukar? “Hei, budak tak ada adab! Hang mai sini aku tak pernah pelawa tau! Jangan kurang ajaq sangat. Sekarang ni aku nak hangpa mdua-dua berambuss!!!” – Pak Mustafa

Kehadiran mereka ke pulau itu langsung tidak digemari Pak Mustafa. Lelaki itu seolah-olah sudah membuang Irika jauh dari hidupnya setelah dia berpisah dengan mama Irika. Kemunculan KK pula menambahkan kebencian abahnya dan langsung tidak mahu merestui hubungan mereka apatah lagi hendak menjadi wali Irika dan mengizinkan majlis mereka diadakan di situ.

Irika kini tersepit antara abahnya yang sudah lama dia tidak ketemu dan juga KK, cinta hatinya yang baru dia jumpa. Siapakah yang harus Irika korbankan? Ketika keputusan telah Irika bulatkan, KK membawa diri entah ke mana membuatkan hati Irika dipagut penyesalan.

Andai benar tiada jodoh ­­­antara mereka, kenapakah angin yang menderu itu membawa cinta bersamanya


Dapatkan novel Angin Cinta sekarang juga!

Novel Filem Angin Cinta Astro First

Berminat? 
Boleh buat pembelian 
di bawah ini.












0 comment... add one now